Vintermys och ryggont.

Känner mig ängslig, liten. Vill krypa upp i en stor varm famn, mysa ner mig där
och aldrig behöva gå därifrån. Vill se snön falla lätt utanför fönstret, känna hur
kylan biter tag om kinderna såfort jag stänger ytterdörren bakom mig. Vill ha
vinter, få stå på snowboarden, åka ner för backarna, över ett par lagom stora
hopp.
Jag vill så mycket.

Lyckades på något underligtvis förstöra ryggen under pepparkaksbakandet i
lördags. Något hamnade i kläm (eller liknande?) när jag skulle böja mig ner
för att öppna ugnen. Den blev bättre över söndagen och måndagen, inte helt
smärtfritt, men bättre. Idag efter vår tur förbi solariumet och ett varmt skönt
bubbelbad hade jag ont, väldigt ont, igen. Inte fått träna på flera dagar och allt
känns så bläh då.

Ska ta en sväng förbi skolsyster imorgon iallafall, se vad hon säger. Ska inte
hoppas på något, min kropp gillar att jävlas med mig.

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: Bine

Jag vill också ha snö. Riktig vinter!
känns som att de börjar bli dax för det nu.

2006-12-05 @ 23:00:13
URL: http://bejby.blogg.se
Postat av: Anonym

krya på dig!

2006-12-07 @ 14:48:45
Postat av: Virraan

Bine: Ja verkligen :) titta ut en morgon och allt
är sådär härligt vitt :) åh åh åh ! Ge mig !

Anonym: ska försöka :) tack.

2006-12-07 @ 16:06:00
URL: http://virraan.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback