Härliga lördag.

Vet inte om man ens kan kalla den här lördagen för härlig. :P visst min
favoritdag på hela veckan, men den blir inte lika härlig när man festat
dagen innan.

Hur som hellst så var det tjejmidda hos mig och sen utgång igår :) Det var en
himlans trevlig middag :) Gillar att se alla mina tjejor samlade :) Bara sara
som saknades :( Vi tog väl kanske halv 11 tåget in till stan, och roade oss
där resten av kvällen. Hade stört roligt fram tills att Lois, Malin och Emmsan
skulle hem. Emma skulle jobba och så, men sen visade det sig att Malin
och Lois inte kom hem förens med första tåget eller nåt :P haha ! Traams !
Jag och frugan tog 20 i 4 bussen hem tillsammans med Marcus och Micke :)
Trevligt med sällskap på nattbussen, man håller sig iallafall vaken !

Nu ska vi till donken och äta bakismat som vanligt :D som sagt, traditionen
går ju inte att bryta !

/Virraan.

Vet inte vad jag ska tänka, känna. Vet inte hur
jag ska reagera. Vet inte om jag är redo för det här.

Kommentarer
Postat av: Bine

Haha, själv somnade jag på min nattbus igår vaknade upp i Danderyd kl halv 6 på morgonen. Då insåg jag också hur mkt lättare de går när man åker med nån på natten xD

2006-11-25 @ 16:55:03
URL: http://bejby.blogg.se
Postat av: Virraan.

haha duktigt :D jaa ja vet mycke bättre me sällskap :P iallafall om sällskapet är lite piggare än man själv :D

2006-11-25 @ 21:25:49
URL: http://Virraan.blogg.se
Postat av: Emelie

Heeej:) kan ja få koden som man klistrar in för rosa bandet uppe i hörnet? :D skulle va schyyssst

2006-11-26 @ 09:22:44
Postat av: Virraan.

jo visst kan du få den, men vet inte vart ja ska skicka den till dig? :)

2006-11-26 @ 11:51:47
URL: http://Virraan.blogg.se
Postat av: Emelie

neej du d e lugnt, ja hitta den:) tack iaf!

2006-11-27 @ 06:34:12

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback