Måndag + irriterande reklam !

Lika svårt att komma upp ur sängen varje måndag. Önskar verkligen
att jag var morgonpigg och kunde vakna med ett glatt humör varje dag.
Men det vill sig inte riktigt som jag vill.

Skoldagen började med en mattelektion, och vet ni vad, jag räknade :)
Flera tal, tillsammans med Sara :) vi har ju börjat med derivata, och just
nu är det faktiskt inte så jäääättesvårt. Tycker det ska stanna på den
här nivån!

Sen var det typ hål fram till 1 eller nåt. SEEEEEEGT, hade ju inte min fru
där :( sen filosofi och sen dans. På dansen skulle jag hålla i lektionen :)
Tihi, tror det gick bra? Hoppas det iaf :P :)

Nu ska mamma och jag åka och köpa pizza :) yeey, jag som är så himlans
hungrig. Skollunchen är liksom inget att hurra för direkt  =/.




Måste få gnälla lite idag också :P är det bara jag som tycker att (jag tror
det är)
telenors reklam är extremt störande? Den med massor av telefoner
som ringer och liknande.

Lovar att de bara ska jävlas med mig och ha den VARJE gång jag ska

sova ! Usch. Nu tänker ni säkert: men stäng av tv-n när du ska sova då
pucko?!
men ibland orkar jag bara inte, om jag är jättetrött :P


Sen tycker jag inte om den här reklamen där de sjunger "Forever young"

hela tin. När hon reser sig upp för honom på bussen osv, vet inte vad det

är reklam för men säkert för typ något sparande till pensionen. Nej usch

den är så läskig, vill verkligen inte bli gammal !


Färdig gnällt !

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: frugan

Nej usch den reklamen kommer alltid när jag ska sova också!!Den är så sjukt dryg

fast den andra, om pensionssparande, den är bra tycker jag=)

2006-11-13 @ 23:15:42
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: carro

Vilken tur att du får hjälp då :) Den värkar bli riktigt fin din design!

2006-11-14 @ 07:26:26
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Marina

Hi.
Take a look to my shoes...
Marina (from France)

2006-11-14 @ 08:07:16
URL: http://escarpins-marinamode.blogspot.com/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback