Sömntutan virre :P

Usch fy vad puckat av mig !! Vaknade precis, och klockan är 21.45 !!!!
Jag som tänkt att jag ska hoppa i säng om sådär 2 timmar, lär ju va
en hel omöjlighet att somna då. Mamma säger att hon, väckarklockan
OCH lillebror försökt att väcka mig de senaste timmarna, men att det
uppenbarligen inte gick så bra. Vet inte om jag nämnt förut hur svår väckt
jag är? - Det är iallafall helt stört :P Hur ska jag klara mig när jag flyttar
hemifrån?


GAAAH !! jag som skulle pluggat matte jue, har prov på onsdag,
matte c och kan inte påstå att jag räknat mycket den här terminen i
skolan. jaja....är väl bara att sätta igång snart då..Usch.

Julmust och matteplugg tajm ! (förövrigt tycker jag inte om julmust men
matte kan vara roligt om man förstår.)


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Nöjd Sweetie;)?

2006-11-27 @ 22:49:19
Postat av: Frugan

HAHAHAHAHAHA och du tror att jag kan pq-formeln? sen när har jag kunnat den liksom;p..fattade de aldrig när vi höll på med den jue

ast ekvationerna kan jag, så dom kan jag hjälpa dig med..kanske=)

2006-11-27 @ 23:09:52
Postat av: carro

Jobbigt när man vaknar så sent !:)
Ja med Tequila blir det riktigt skoj !:D

2006-11-27 @ 23:47:54
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Fashionable gossip

ja du..en peak är ju hur varm som helst, men den jag vill ha kosatr 7000:- och det känns way too much att betala..MEn Woolrich har en för 5000:- och det kanske man är beredd att punga ut..haha..Usch, handla jackor är skitjobbigt :P Kram på dig

2006-11-28 @ 10:21:46
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Sabor

Kolla annars i butiker utanför stan,typ som den jag köpte min i Falun,de hade ganska många jackor kvar,så ring och kolla om dom kan skicka ? ;)

2006-11-28 @ 16:39:15
URL: http://sabor.blogg.se/
Postat av: Sabor

Virraan; Ring till butiken jag handlade från i Falun och se om de kan skicka per post ;)

Cykel & Fjäll
Telefon: 023-63862

2006-11-28 @ 18:40:39
Postat av: Teodorlive

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-04-22 @ 10:10:33
URL: http://teodorlive.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback