18-års paarty :)

Pust !! Precis kommit hem från Kungsängen där vi städat lokalen i lite drygt
2 timmar. Fy bubblan va mycke det går att skita ner på en kväll :P Luktade stört
äckligt oxå ! Nää så det var bara att gå upp 8 imorse för åka runt 9 och städa, det
skulle liksom vara städat till 11. och runt 2 igår skulle allt vara tyst å släckt..och
det lyckades vi ju med :) Dock är det inte nå vidare roligt att gå upp efter kanske
3 timmars sömn alldeles snurrig och illamående, för att börja städa.

Måste ju berätta lite hur heela dagen var :P Började med världens panikångest
attack, väldigt läskigt för jättelänge sen jag fick någon sist. Men hur som hellst
så utlöstes den av någon så töntigt som att mina byxor jag ville ha på mig under
kvällen låg i tvätten :P haha !
De fick jag hämta senare under dagen när de blivit nytvättade :P Vi missade 2
tåget för bussen var sen. Vi åkte till bro, åkte till willys, köpte lite saaker, hoho.
På bussen därifrån går en cider söönder så hela bussen luktar päroncider. BLÄH !
Vi kommer fram till lokalen runt 4, runt 5 kommer Erik me stereon, yeey. :D
Suupersnällt av honom att låna ut :D Sen skjussar Erik hem mig - jag var ju tvungen
att hämta byxorna :P + lite till som jag inte orkat släpa på innan, cidern och allt var
ganska jobbigt att dra med sig hela vägen från viksjö, och jag visste ju att jag var
tvungen att åka hem en gång till, så då fick typ skorna och sånt vänta där hemma
tills jag kom och hämtade :)
Sen skjussar mamma tillbaka mig till kungsängen och lokalen. Mikkan och Lois
går och kööper middag, vi äter, gör oss iordning och sen började folk komma :)

Men tycker gårdagen blev bra :) hade roligt, och alla andra verkade ha trevligt de
också. Om man bortser från paret som sätter sig i ett hörn och knappt kan öppna
käften när man frågar om de har roligt. Känn er riktigt träffade ! Varför ens komma?

Jaa, nääh är riktigt nöjd med kvällen :D tack till alla som kom och gjorde den
lyckad :)


Efter städningen var vi faaktiskt och åt på tastys, som vanligt dagen efter, kvällen
före :P det är ju bara ett måste :)
Nu ska jag nog hoppa i säng, struntar nog i träningen idag, alldeles för snurrigt
för att orka göra det ännu snurrigare med piruetter och grejjer.

Idaag har vi ännu ett födelsedagsbarn :) Min äälskade lillebror ! Grattis på
16-års dagen ! <3


Sooov taajm !! Gonatt ;)


/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback