Dags för en lista :D

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Dirty dancing - går ju inte att göra annat än älska !
2.
3.
4.

Annars så tittar jag sällan film, fy usch bara somnar :P
men det finns en till jag tycker om, men kommer inte ihåg
vad den heter. haha ! - ska kolla upp det.

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Desperate Housewives - Totally bääst !
2. Sex and the city - Finns nog få avsnitt jag inte sett.
3. Våra värsta år - Stöört traamsigt !
4. 100 höjdare - När de listar de här 100 konstigaste personerna. fyy så roligt !

4 saker jag överkonsumerar:

1. HÅRSPAY ! - Nästan så det är skadligt.
2. Loka smultron/citron
3. Body butter - just nu är det jordgubb
4. Marabou choklad.

4 webbsidor jag besöker dagligen:

1. www.blogg.se
2. www.playahead.se
3. www.hotmail.com
4.


4 saker jag inte kan leva utan:

1. Hårspray ( + diadem )
2. Mobil
3. SKOR - oslagbart.
4. Kläder, smink och allt som hör till.

4 ställen där jag trivs:

1. Stockholm
2. Göteborg
3. Mallis
4.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback