Fredag.

Usch då, idag är en sån här riktigt dålig dag...

De positiva har väl varit att vi blev helt klara med affärsplanen OCH att den
blev riktigt bra. :) Många timmar som är nerlagda på den kan jag lova.
Skönt att ha det klart innan lovet också, så man slipper tänka på det under
den kommande veckan när vi är lediga.

Äääsch orkar inte ens skriva....går nog och lägger mig..

Ringde skatteverket nyss också, hon är så urgullig, min handläggare :) tack för
hjäälpen :) Det är också en positiv saak.

Ska nog ta efter kära Danielle lite med listan "Highs and Lows". Behöver få
lite struktur över min dåliga dag.

Highs
+ Affärsplanen klar !
+ Min handläggare på skatteverket är supergullig och hjälpte mig snällt.
+ Killen i matsalen.
+ Utgåång ikväll :D

Lows
- Sämst väder, regn, blåst, molnigt...bara snön som saknas.
- Våran skola är ISKALL, vilket resulterar i att jag frusit hela dagen.
- Skolmaten är sämst och går knappt att ens titta på.
- Har ätit en macka till frukost och lite godis idag, och är förlat för
att orka fixa något nu.
- Jag va argh när jag gick och la mig, och lika jävla argh när jag vaknade.
- Att han var tvungen att komma till skolan.
- Att hon är för stor för att flytta på sig.
- Fick stå upp på bussen imorse, borde vara lag på att sitta på morgonen.
- Det gick supersegt på banken.
- Killen på tåget tryckte i sig en hel pizza, uutan att bjuuda mig ! (tänka sig?)
- Jag är fortfarande inte friisk ! förkyld och krasslig och grejjer. :(


Dagen är helt klart fylld av massa BLÄH ! men måste ge mina kära vänner
ett stort tack för att de stog ut med mig i skolan idag. Och till frugan som
även orkade med mig efter skolan en stund. Fububblan, orkar ju knappt
med mig själv när jag mår såhär.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Georgcarmen

I am really impressed!!

2009-03-24 @ 09:27:55
URL: http://georgcarmen.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback