Halloween paarty ! :)

Igår, söndag, var det Halloween party borta vid säby gård. :) hoho vi hade
faaktiskt riktigt jävla roligt ! Meen aah, vi har i princip alltid riktigt jävla roligt :P
Men måste tacka för en lyckad kväll :)
Dock är det så himlans tråkigt när jackor ska försvinna heela tin, förstår inte
vad det är med folk och inte kunna köpa sig en egen jävla jacka ! argh !


Men ska väl berätta lite om igår då :P för de som orkar lääsa :) hoho. Dagen
började med att jag städade mitt rum riktigt ordentligt, såg ju alldeles hemskt
ut faaktiskt, riktigt äckligt ! Men nu är det reent. :P

Sen var det träning :D såå otroligt skönt att kunna ta ut sig till max igen, har
ju knappt fått dansa när jag varit sjukt. USCH. Juförsej inte 100% frisk än, men
ändå :P kan ju inte vila hurlänge som helst :P

Sen kom jaag hem runt halv 7, gjorde mig lite iordning, och sen var det förkrök
hos mikkan iigen :P haha, tequila är ju ett måste innan :P så blev en del :)
Sen mötte vi upp jessica, hennes pojk, fia, jossan, johanna och kristin på bussen
mot jakan :) lite trevligare när man är ett par som kommer.

Va sådär lagom mycke folk ett tag, men lääskigt när vissa klä ut sig massa !
Clowner är ju typ min största fobi (efter klaustrofobin) och trots att ingen var
clown där så var det massa andra liknande läskiga. Det är därför jag HATAR
sånt däär !! John och Erik hade världens äckligaste ögon också ! Nej usch !

Men det är trevligt när festerna är nära viksjö/jakan för då känner man de flesta :)
eller iaf känner igen :) hoho, både positivt och negativt juförsej :P

Tror vi tog nattbussen som gick strax efter 3 (?) var hemma runt halv 4, eller vi
gick hem till mikkan :P tryckte i oss typ 5 mackor var. HAHA ! sen gick jag hem,
vet dock inte hur mycke klockan var, men runt 5 hamnade jag väl i säng kanske?

Nääh men fy, jag hade roligt iallafall :) Hessling var där oxå, tänka siig ! och

jossan, det är alltid så himlans mysigt å träffa dej hjäärtat !!!

Det värsta är att klockan är strax efter 2 och jag vaknade för typ en halvtimme
sen ! Nu har ju hela dagen gått jue, blääh, hatar att vakna såhär sent.
Nu påminner bror mig att jag måste ringa poliseen oxå. aajdå, det hade jag
glömt. haha, bara att sätta igång då.




1. Frugaan gör sig fiin !
2. Jaag och frugan, som inte tyckte om bilden alls :P haha !



1timme senare:

Blääh, dagen-efter-kvällen-före ångesten gör sig extremt påtaglig....orka....
/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Bine

wi, kul med halloween party :D vi ska ha det om 2 dagar på Fredag :P

2006-11-02 @ 01:03:26
URL: http://bejby.blogg.se
Postat av: frugan

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas du har det bra, jag älskar dig!!!

2006-11-02 @ 22:01:14
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: frugan

NOOOO du får ju inte tequila shota utan mig! =(..tänk på mig när du gör det iaf;);) SAKNAR DIG MAAAAAAAAAAAAASSOR!!!!

2006-11-04 @ 13:36:16
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: Danialsophie

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-05-26 @ 10:55:22
URL: http://danialsophie.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback