Måndag.

Ojoj så va måndagen över, näästan. Hade prov idag å så, gick nog ganska
bra, tror jag iallafall, återstår och se. Fick tillbaka filosofi proven oxå, 22/24 poäng !
Förvånandsvärt duktigt ! :D'
Nu är det bara en del kvaar att göra den här veckan:

Rättskunskap - prov [ x ]
Svenska - prov [  ]
Redovisnings & beskattning - prov [  ]
Fylla 18 !! [  ]
Utgåång ! [  ]
Tatuering :D :D  [  ]

En del roligt med på planering ändå :D så proven ska nog gå å klara av. Hoppas
jaag. hoho :) läängtar till helgen :D å tills på toorsdag, åh åh åh !

Kan ju tillägga att det va skolfoto idag oxå :P hoho, fick gööra om mina porträttkort
hur många gånger som helst :P eftersom mitt naamn va sist så va vi kvar sist. å så
när jag fick se de så va jag så himlans missnöjd så hon lät mig gööra om :D
jättesnällt ! för de va verkligen jättefula de föörsta :P

Juuste köpte nya diadem idag oxå :D hoho käär i diadem ! äälskar diadem ! åh de är
så fiina !

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: Olafhermine

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-16 @ 08:05:33
URL: http://olafhermine.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback