Måndag.

Helt okej dag i skolan..faktiskt. Hade nog rätt roligt tror jag. Matte, hål, rättskunskap,
filosofi, dans. Ända jobbiga är nog filosofin, den kan bli lite långtråkig imellanåt
sådär.
När jag kom hem så fick vi stressa iväg till polisen i sollentuna, ja, jag behöve ju
liksom ett giltigt pass tyckte mamma. Och jaah, är väl en fördel att ha någon legitimation
som är giltig. Hoho ! Va mycket det är som ska fixas, påtal om det så måste jag ringa
skatteverket, IGEN. Svårt de ska ha att förstå.

Men nu ska jag försöka plugga till rättskunskap provet som är imorron..och lyssna
nya favorit-låten (ÄNTLIGEN någon låt som är bra  !) om och om och om igen !

Chris Brown - Say goodbye

/Virraan.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback