Onsdag.

Idag gick jag hemifrån 7.33 och kom hem 21.09, veet ni hur länge det är?
VÄLDIGT länge :P typ 13 å en halv timme eller så. Tänka sig.
För er som är intresserade så har min dag sett ut precis såhär, eller blir
väl ungefär:

Gick hemifrån 7.33 istället för 7.38 för att kolla vad pendeltågskungen hade
för sig för traams idag. Men det var inge ovanligt direkt. Så jag kunde lika
gärna stått hemma i hallen och väntat i 5 minuter istället för ut i KYLAN !

I skolan hade jag daans direkt på morgonen, ooj så jobbigt det kan vara att
röra på sig direkt på morgonkvisten :P. Sen var det hål, då hade vi lite att
fixa. Sen ööhm..redovisning och beskattning, då gjorde frugan och jag klart
databokföringen helt. Jobbigt med sånt !
Sen var det svenska, fick redovisa min nyhet och så, gick helt okej. Och så
var matten inställd :D

Så frugan och jag åkte in till stan - SHOPPIIING !! köpte: En tröja (På nya
fina h&m ! guu så fint det var :) det öppnade ju typ 10 imorse för första
gången, fullt med människor !!), 2 par örhängen, mössa (börjar ju bli massa
kallt), typ en halsduk faast det är inte det, men vet inte vad det heter :P och
SJÄLVKLART ett diadem ! Är ju bara ett måste.
Vi köpte lite saker till vår produkt också :) så vi hoppas allt är löst nu !

Klockan typ 18.05 tog vi tunnelbanan mot medborgarplatsen, eller mikkan
hoppade av vid centralen (vi åkte från hötorget :P haha LATHET !) så var
det dags att börja träna ! Kunde inte vara med hela tin, är fortfarande krasslig,
men det jag var med på var superroligt ! Hade vikarie, jättemysig !

Sen kom jag heem, och nu sitter jag häär. Har en del kvar att fixa ikväll, så
ska väl sätta igång nu :P klockan är redan 23.46. Alltså, 14 min tills frugan
fyller 18 !!! :D

/Virraan.



Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback