Söndag.

Så va helgen slut och man ska tillbaks till skolan imorron. 8.30 =/ usch ! finns
inte mycket positivt med att börja så tidigt. Bore väl egentligen hoppa i säng
snart. Klockan är trotts allt 00.19. Det är alltså tekniskt sett redan måndag idag.

Så hur har helgen varit? - TRÅKIG. Ja ytterst tråkig ! Dock har idag, alltså
söndagen varit ganska så okej. Först var jag på hemligt uppdrag med
mammsen (läs: kan inte säga vart för vi ordnade lite med frugans present),
sen gick jag hem till frugan och fixade smått med affärsplanen, direkt därifrån
åkte jag till DC men inte fick jag träna, nej jag fick KOLLA PÅ ! hur kul är det?
men bröt lite mot regeln i slutet av klassen :D Sen kom jag hem, och ååt pizza
och sen pluggade jag lite. Kvällen avslutades hos Oliver. Riktigt skön söndag,
men nu är jag jättetrött, för jag är ju faktiskt inte ens frisk. Haha ! Är helt sämst
på att ligga hemma och vila mig jue :P Alldeles förtråkigt !

Nu ska jag väl bara försöka fixa den här veckan, måste väl gå. Prov på tisdag
och nån redovisning på onsdag, tror det var någonting i redovisning &
beskattning också..joo juste, vi skulle bokföra i SPCS...fy va tråkigt..hatar
databokföring jue...=/..aja...

Dags att göra sig klar för sängen. Gonatt ! :)

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: frugan

FÖR JAG FYLLER ÅR PÅ TORSDAG!!!!!!!!!!!
kolla min blogg snart, jag är extremt duktig!

2006-10-23 @ 22:12:41
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback