Tisdag.

Idag var jag inte hemma från skolan förens klockan halv 7 ! Det är ju inte klokt
att man ska få komma hem såpass sent ! Okej visst vi tog en sväng förbi
jakan också, men annars hade vi varit hemma bara nån halvtimme tidigare,
och det är också sent. Usch !

Vi fick en hel del gjort i skolan iallafall, en produktiv dag må jag säga. :) känns
skönt när man får massor gjort, för är så himlans omotiverad till allt som har me
skolan att göra, så det händer inte ofta att det blir mycket gjort. Usch såå skoltrött !

Tatueringen är fortfarande lika fin :D gu så jag är nöjd med den ! Man blir ju nästan
sugen på en till, men det måste jag lugna mig med.

Åh det var superläskigt igår ! Oliver skulle skjussa hem mig runt 1 tiden eller
så. Å när vi kommer till bilen, så är det någon som rotat igenom hela bilen !!
De hade juförsej inte tagit något, försökt sig på bilstereon och så men inte lyckats.
Kan loova att det är bland det mest obehaligaste jag varit med om ! Skulle det
hända hemma hos mig skulle jag fan flytta !

Men nu är det Desperate housewives :D det måste jag titta på och sen plugga
lite - det sist nämnda lär dock inte bli av :P


/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback