Tisdag.

Bläh, tiisdag. Brukar tycka om tisdagar, börjar 13.15 men slutar typ 5 och då
ska jag iväg och träna direkt, och så är jag hemma runt 21.15.. Hoho. Ganska så
skönt, jag får sova länge och jag har något att göra hela kvällen :)
Men idag är det inte så roligt, för har en del att fixa. Det första jag fick göra var att
vakna, självklart till "Panik at the disco - I write sins not tragedies". Har inte hittat
nån bättre låt att vakna till, om ni har något tips så är det bara att säga till. När jag
tillslut tog mig upp ur sängen så var jag tvungen att ringa skatteverket som stavat
fel. Jaa vadå jobbigt direkt när man vaknat?
Nu när jag fixat det så måste jag göra mig iordning, samtidigt som jag måste lära
in marknadsföringsredovisningen som vi har idag. Sen måste jag åka tidigare till
jakan för att prata med skoaffären, och se vad de tycker jag ska göra åt mina helt
nya stövlar (okej inte heelt nya, men typ 2 veckor gamla högst) som tappat klacken
helt brutalt. Sen måste jag köpa sånna här saker som delar av i en pärm. Haha !
vilket kass förklaring, men ni får försöka förstå. Och när jag gjort det, jaa då får jag
åka till skolan. yeey ;P

Så egentligen ska jag nog inte sitta här, men lillebror är i stora badrummet, så kan
inte göra mig iordning. och äta.. joo det skulle jag juförsej kunna gööra. Men lite jobbigt
såhär på morgonen, precis vaknat nästan. eller ah gick upp 10 och klockan är 10.50
nu, men ändå ;) nej nu fick jag ju lite bråttom =/. usch då !'



Nu var man hemma från träningen. Va inge roligt för var så himlans trött så ville
bara soova. Desperate Housewives på tv nu, känner inte ens för att titta på det =/.
Inte på humör alls just nu - är nog för att jag måste plugga äcklig svenska när
jag hellst vill myspysa eller sova.

Delat upp allt i pärmen iaf, så det blev lite ordning :) Måste ju börja bete mig lite
vuxet. Haha kommer aldrig hända :P

Och imorron får jag tillbaks mina äälskade skoor :) alldeles nyklackade. Tänka
sig så fort de kan fixa det.

Dagens höjdpunk: Vilostunden på donken innan träningen. Superskönt !

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback