Torsdag.

Nu är jag lite smått upprörd, friskis & svettis vägrar ju svara i telefon ! eller
de har haft upptaget i 20 minuter. Hur ska man då kunna ringa? Dumt, dumt.
Jaag som bara ville fråga en liten sak.

Nu är veckan äntligen över, en lektion imorron bara. Redovisning & beskattning.
Hade prov i de idag också, provet jag egentligen skulle ha gjort förra fredagen.
Hoho, får väl se hur det gick, det är så svårt att veta på sådanna prov för man kan
ju vara helt säker på att man använder rätt konto och sen visar det sig att det är
helt fel. Men,men...

Längtar lite till helgen, på lördag är det paarty !! Hoppas det blir lyckat. Men det
blir det nog, vi har alltid roligt så det blir nog superbra :D
Och på söndag är det träning, nu har skorpan på tatueringen försvunnit typ helt,
så nu gör det inte så mycket om byxorna skaver emot. Nu kan jag nog ha jeans
igeen !! Så TRÖTT på mjukisbyxor !

Tror jag ska sova en liten stund, trotts allt. Sen ska jag göra middag, på begäran
av mammsen :P haha. Gillar ju inte att laga mat, eller jo kommit fram till att när jag
väl lagar mat så blir det alltid superlyckat, så egentligen tycker jag nog att det är
lite roligt, eftersom resultatet blir så bra ! :D

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Du är utmanad!


http://www.daniellesblogg.se/blogg/show/99

2006-10-12 @ 23:25:02
URL: http://www.daniellesblogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback