Onsdag.

Onsdag morgon. hoho, försoov mig liiite :P haha eller ganska mycke, vaknade
halv 9 å de e liksom då jag börjar. inte lyckat ! så missar dansen, men sen har
vi hål i 3 timmar, så får väl se de possitiva; slipper sitta i skolan i 3 helt onödiga
timmar å får roa mig hemma istället. Dock måste jag plugga - redan gjort
svenskan - så, så mycke roande blir det inte.

Igår va de daans, gick bra bra, man börjar känna av framstegen i baletten :D
å ida e de jazz :D mysigt mysigt. känner inte för å göra massa piruetter bara.
Förtrött. Känner mig hel sliten den här veckan oxå =/ förstår inte riktigt hur de
kommer sig, faktiskt.

Annars så har jag inte såmycke planerat, filosofi prov imorron å så men bortsett
från de så har jag inge mer i skolan den här veckan. Inge viktigt iaf :P

15 dagar kvar till 18-årsdagen :) 17 dagar kvar till tatueringen :D

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback