Torsdag.

Torsdag å aktivitetsdag :) sköönt ! ska in till staan me alla tjejor. ska bli mysigt.
Måste typ springa förbi east street oxå, faast de vet ja inte riktigt om jag orkar.
Får nog bli house of pain istället. billigare :) å jag har inte så värst mycke pengar.
För ovanlighetens skull..

Vaaknade 9 idaag, väldigt tidigt. men somnade typ 11 :P så sov ändå 10 timmar.
om man bortser från att frugan ringde runt 2 å undrade var jag hållit hus hela
dagen. Liten orolig fru jag har !

Nu måste jag nog gå ut å släppa ut kaninen :P haha, jaah tänk att hon fortfarande
lever. Helt otroligt, 6 år gammal nu, en liiten tant.
Sen borde jag nog göra mej iordning å sen åka in till stan å när jag kommer hem
blir de till å slänga ut hälften av garderoben. Massa kläder jag inte använder som
bara är ivägen + att jag skjutit upp de alldeles förlänge.

Borde plugga lite oxå, känns ju inge vidare.

Idag är det exakt 3 veckor kvaar !

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback