Nej jag är inte gift

Har både fått frågan om jag är gift och om jag har flickvän mer än en gång
nu.

Troligtvis för att jag nämner min fru flera gånger om.

Varför detta smeknamn?

Michaela och jag har i pincip varit oskiljaktiga sen fjärdeklass. Vi har dock
gått i samma klass sen årskurs 1. Men i fjärdeklass blev det liksom vi. Vi
började göra allt tillsammans, berätta allt för varandra, vara sådär som
bästisar ska vara.

Detta har aldrig upphört, visst har vi bråkat och varit arga på varandra. Men
vi har alltid vetat att det är VI. Hon är min själsfrände.

Ingen har kunnat dela på oss under alla dessa år. Klass har vi alltid delat,
lika så vänner och liv.

Under gymnasietiden jämförde folk oss med ett "gammalt gift par". Och därav
smeknamnet - fru
, frugan.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Så klart man blir å fundera meeeeen jag anade att det var något sånt... likadant med min "sambo" som egentligen e min kombo och dessutom e han bög men ja.. haha skönt å ha en sån bästis =)

2007-08-26 @ 00:11:10
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: P & B

Det är så underbart att ha en vän man känner sådär med. Det gör vi också:)

2007-08-27 @ 18:15:36
URL: http://pissobajs.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback