Vaken och pigg

Vaknade runt 9 tiden, ungefär som jag gjort hela den här veckan. Skillnaden
nu var dock att jag hoppade i säng redan runt 11 igår kväll. Helt sliten!

Planerna för dagen innehåller mest städning och övningskörning. Ska även
iväg med mammsen och köpa lite möbler till hallen. De gamla passar tydligen
inte till de nya tapeterna :P

Övningskör
Börjar smått tröttna på detta övningskörande. Bläh! Ge mig körkort istället.

Saknar min fru också! Fast pratade lite telefon med hennes mamma igår.
Alltid något.

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: Martinamy

really good site!!

2010-05-18 @ 12:47:29
URL: http://martinamy.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback