Fri från planering = uttråkad

ååh herre. Småpojkar, småpojkar..tänk vad man kan få de att tro ;P

Min ända dag på veckor som jag är helt fri från planering. Skittrist!! Sov
visserligen till halv 1. Vilket var mer än skönt. Men utöver det har jag inte
gjort något vettigt.

Känns helt meningslöst!

Ska förvisso åka och träna snart. Äntligen. Börjar ju rulla fram snart ;P
Inte så hett. Iallafall inte på min kropp.
Känner för att åka hem till R. och våldgästa honom lite också. Trots att
han ligger hemma och är sjukling :P

Och jaa, jag är fortfarande lika sällskapssjuk.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan, jag har det toppen på min resa! Har tyvärr inte haft tid att svara på kommentarer men nu ska det blir skärpning! Hoppas allt är bra med dig!

2007-12-18 @ 16:59:05
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Nattis

skönt med träning=) de borde jag också ta och görA..

2007-12-18 @ 18:29:44
URL: http://nathalietaub.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback