;P

Dagen på jobbet var sådär lagom skön. Allt flöt på som det skulle, trots
att det var mycket folk.
Hade dock världens huvudvärk halva dagen. Såg iprincip dubbel tillslut.
Så söta Elias sprang över till "Hälsan" och fixade lite äckelmedicin :P
Som iallafall hjälpte lite. Det folk dock inte verkar förstå är att efter 3 dagar
med malande migränliknande huvudvärk är man inte så trevlig. Speciellt
inte när man har ett jobb där man konstant måste vara trevlig.

Men hur förklarar man det för någon som inte lyssnar? Som tycker man
är löjlig som ens påpekar att man har ont i huvet. Som anser att man är
dryg för att man inte orkar vara trevlig när man hör dunkandet i huvudet
mer än personen som pratar?


Träffade R. sen. En R. jag inte ens kände igen.

Och så hamnade jag här. I lagom tid på en lördag ändå. Ansvarsfullt, då
jag ska vara på jobbet runt 9 imorgon. Det trodde ni inte om mig va ;P

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Cpr

2007-12-23 @ 17:13:04
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Vendela.

hoppas huvudvärken gått över nu. god jul :D

2007-12-23 @ 20:21:01
Postat av: sofia

tänkte bara passa på att önska dig en god jul! :D tack för en bra blogg :)

2007-12-24 @ 01:18:18
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Camilla

Jobbigt med migrän! Vart jobbar du om man får fråga? =)

2007-12-28 @ 22:35:14

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback