.

Ledig idag.

Var dock tvungen att vara vaken mellan 8-10 för att min brors dator skulle
bli levererad då. Riktigt härligt...

Bästa av allt, leveranskillen var sjuktsjukthet! Riktigt bra när man går ner
och ser ut som rena katastrofen :P haha. Var dock ett ganska trevlig syn
sådär på morgonen :)
Snön gör det ju inte sämre heller!

Planerna för dagen? Iväg till tatueringsstudion för att både kolla upp fruns
första tatuering och min andra. Är såååå sugen! Och sedan hem till J.
Förhoppningsvis iallafall.

Nej..ska sova en stund till..fruktansvärt trött!

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: sofia

vad ska du göra för tatuering då?:)

2007-11-13 @ 11:55:03
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Karin

haha ja det passar faktiskt:)

2007-11-13 @ 12:06:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: mickan

kan du inte ta kort på dina tatueringar så man får se?! :)

2007-11-13 @ 14:20:59
Postat av: Victoria

Sofia: Mönster och så är inte helt bestämt, så får återkomma med det när den väl sitter insvetsad :P

Mickan: Joo, fått den frågan förut, så bör väl göra det :P Men det är så fruktansvärt svårt att fånga en tatuering snyggt på bild. har bara en så länge, så kanske slänger upp en bild på båda när jag väl gjort min andra :)

2007-11-15 @ 13:08:22
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: mickan

okej.. jaa det är sant. men det skulle va kul att se! :)

2007-11-15 @ 15:43:55

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback