Gårdagen

Haha!

Ända jag egentligen kan säga om gårdagen. Hade skitroligt fram till kanske 12-1.
Sen höll jag mig nog mest för mig själv. Haha :P Tog en promenad i området
och lite så.
Helt ärligt, så orkade jag inte med folk mer, så var lika bra att jag höll mig på avstånd.

Nu ska jag iväg och jobba snart. Roligt såhär dagen efter kvällen före. Men älskade
mamma är ju snäll och skjussar och pysslar om mig lite :) Gillar sånt när jag är
bakis :P Skjussar gör hon dock bara för att hon själv ska in till stan. Men det är ju
ändå uppskattat!

Såå..ska väl lägga mig och dö några minuter till. Börjat må relativt okej iallafall. Inte
som imorse, då ville jag bara gråta och försvinna för all evighet. Vilket juförsej hade
varit ganska skönt nu också..sämst att jobba söndagar.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nemen typ "drama" att du började skrika på mig, tog en promenad helt random :P. Och att vissa var irriterande

2007-11-18 @ 20:16:29
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Emelie

Segt svar av mej.. men nu är jag hemma igen så... ja du har rätt, åker man långt måste man snaska på nåt gott :) Hoppas du haft en bra helg!

2007-11-18 @ 22:35:00
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Carolita

Vissa dagar vill mana vara för sig själv...

2007-11-19 @ 01:14:01
URL: http://chululi.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback