Nykter men trött..

Inget fylleinlägg, trots att vi varit ute och firat. Har egentligen inga kommentarer
om kvällen. Riktig rolig från början, men slutade i tårar.

Ibland vill man bara tillbaka till det trygga. Ibland vill man bara så mycket mer.
Tror dock att allt som hände, var lika bra. Bättre nu än sen.

Och då måste jag tillägga; Jag grät inte ens när mitt längsta förhållande tog
helt slut. Men ikväll..ikväll var bara pinsamt.



Fick precis ett mail från "dagens horoskop":

Vågen 23. september - 22. oktober
Det är inte alltid alla ens önskningar uppfylls - verkligen inte med det samma,
men därför får man inte sluta att önska!


Om jag bara kunde...

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Egoina

tråkigt att kvällen slutade så...:/

2007-10-28 @ 10:10:09
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Amundagnete

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-01-28 @ 09:41:03
URL: http://amundagnete.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback