Sista dagen i spanien

Sitter hos frun. Vi kör lite idolmaraton, då vi missat alla auditions :P det är ju
de som är roliga :D Hennes föräldrar spelade in medans vi var i spanien.

Men nu pratar hon med B. så det lär ta en evighet.

Så..min sista dag i spanien. Helt ärligt, var det den absolut bästa dagen där
nere.
Trots att frun var sjuk, var det fan den bästa.
Började med att jag bara låg på stranden och tog det lugnt, helt själv, läste,
njöt. Ibland behöver man tid för sig själv, speciellt när man har människor
runt omkring sig konstant.

Kvällen började med middag, mums! Sedan iväg till en shotbar, där precis
allt kostar 1 euro. Som gjort för fylla? Nejdå ;)
Där träffade vi några spanjorer som Miriam träffat förut. De tog med oss till
White. Dansade i flera timmar - underbart! Hemma var vi omkring 6, halv 7
tiden :D Baaah, sov 2 och en halv timme innan jag var tvungen att gå upp och
åka mot flyget.

Helt ärligt, så finns det faktiskt mycket som slår Spanienresan. Både min 18
årsdag, studentdag, dagen jag tog mitt körkort. Ja, massor. Men resan var
underbar
trots det :)

Nu ska vi fortsätta titta. Bilder kommer inatt eller imorgon. Beror på hur trött jag
är senare.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Mortenidunn

Great page I will be a return visitor!

2009-03-27 @ 08:22:08
URL: http://mortenidunn.20six.fr

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback