Välkommen hem till verkligheten

Så var man hemma. Kom hem runt 11 tiden ungefär, sent plan och så.

Ni anar inte hur skönt det är att vara hemma. Sova i min otroligt stora
och sköna säng. Äta precis vad jag vill och det smakar så otroligt bra!
Mysa med min älskade belinda. Prata med familjen, ringa ett vanligt
samtal i hemtelefonen. Kolla på reklamer! Alla nya reklamer. Kunna
skriva med åäö på datorn (dock väldigt svårt att vänja om sig igen).

Jag älskar att resa, det gör jag. Men fyfan vad jag älskar att komma hem
igen! :D

Dock superKALLT här! Och buskarna börjar få röda och gula härliga
höstfärger. Ska nog ta en promenad snart, bara njuta av Sverige.

Hur sista dagen blev berättar jag senare, ska väl även ta tag i alla hundra-
tals bilder. Men det kommer, det kommer.


Att komma hem betyder dock även:
- Tvätta alla kläder, blir väl sisådär 4-5 maskiner.
- Ta hand om kaninburen och kattlådan
- Städa upp på rummet (ska nog röja upp totally)
- Lägga undan alla sommarkläder, här är det ju total höst!
- Söka jobb
- Anmäla mig till socionomprogrammet till våren
- Försöka prata svenska och inte engelska (mycket svårt!)

Ja, välkommen hem Victoria.


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack och välkommen hem! :D
nu vill vi se bilder på hur brun du är!!!

2007-09-16 @ 15:08:47
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: ' Jessica

välkommen hem :)
ser fram emot bilderna..

2007-09-16 @ 17:55:37
URL: http://jessicapersika.blogg.se
Postat av: Idd

ahha , jo det är inte alltid roligt att komma hem!

2007-09-21 @ 14:50:21
URL: http://praliner.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback