Ibland måste man hinna andas också..

Hemma nu. Känns att jag varit vaken sen klockan 8 (trots att jag hann med en
liten tupplur fram mot eftermiddagen
).
Personalmötet gick bra. Vi fick rensa luften och kom fram till mycket vettigt.
Behövdes verkligen. Satt oss på Café 60 som är sådär lagom mysigt :)

Känner verkligen hur allt är påväg mot rätt håll nu. Med mycket.

Vet vad jag vill göra senare i livet. Och vet att om jag bara vill, så är jag där,
tillslut. Måste bara lära mig att allt inte kan ske direkt. Ibland måste man hinna
andas också.



Nämnde ju förut att jag borde, vill, ska göra om lite på rummet. Diskuterade
lite med mamma som tyckte att det var helt okej. För vad gör inte en mamma
för att hålla sina barn hemma sålänge som möjligt?


Så ni ska få både före- och efterbilder och lite där i mellan. Men som sagt,
lär få ligga på is i några veckor. Men det kommer, det också.

Dags för en dejt med sängen :)


/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback