Övning ger färdighet

Nej men titta, det går att logga in :)

Smått jobbigt när det varit kaos på blogg.se. Men förhoppningvis så fungerar
det väl bättre nu, efter mycket om och men.

Så..om det hänt något speciellt de senaste dagarna?

Bortsätt från jobb och träning så neeh. Haha. Umgåtts lite med Louise och
frun. Allt är med andra ord precis som vanligt.

Lite roligt när vi var på Soft i lördags dock. En lite längre after work för min del.
Blev lite uppassade av världens bästa servitör, (nästan alla som jobbar där är
guld om inte annat
).
Det började med att han artigt serverade det som skulle serveras. Tillslut
kom det ett, "fan vad ni super" tätt följt av "hur mycket klarar ni av egentligen?".

(Ja man måste nog ha varit där för att förstå det roliga märkte jag nu :P)

Övning ger färdighet, eller hur säger man ;P?


/Virraan

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo det är ju alltid ett plus. :D kollar du so you think you can dance då ?:)

2008-04-01 @ 22:28:07
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Karin

(hahaha gud vad ja känner mig dum nu, hahaha. ojdå, jag hade inte en aning om att man kunde heta så, haha.. jaja)

2008-04-01 @ 22:35:09
URL: http://khurre.blogg.se
Postat av: carro

Har inte hunnit svara på kommentarer och inte hunnit med bloggen, men nu är jag på G igen !:) Tack för din kommentar!

2008-04-02 @ 07:04:43
URL: http://lovelyc.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback