Barnhemmet

Gårdagen bjöd på utgång och dagen idag på middag och bio :)

Mycket trevligt sätt att spendera sin helg på! Filmvalet blev Barnhemmet, sjukt bra,
sjukt läskig. Älskade slutet! Att filmen är på spanska är även det ett stort plus, då
man förstod vad de sa trots att man blundade (hade man gjort om den vore på
engelska också, ja
).



Saknar dock Spanien och Malaga nu. Och vill verkligen inte gosa ner mig alldeles
själv i sängen. Hade ju Malin här inatt som sällskap!

Burr!


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh jag hade velat se den på bio också, men den gick inte h är i vår stad =/ men visst var den sjukt bra

2008-08-24 @ 10:42:43
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Michaela

Funderade länge och noga på det, men kom fram till att det höll inte i sig lika länge som denna, så denna gång blev faktiskt vinnaren. Jag skrev från början att jag minns min värsta fyllekväll och man kan tro att den dagen efter var värre men det var den faktiskt inte. Bara snäppet under, men ändå

2008-08-25 @ 03:01:03
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback