och så åker man tillbaka till caféet..

Hade glömt hur plågsamt det här är. Att gå upp tidigt utan att egentligen ha fått
sova alls.

Vågade inte riktigt kolla klockan innan jag verkligen somnade, det man inte vet
mår man ju inte dåligt av
, men sista gången jag tittade började den närma sig
2-tiden.

För er som råkar undra; så ska jag jobba några dagar. På mitt gamla jobb.
Hon ringde och frågade, och jag vill inge hellre än att fly mina semesterdagar.
Finns inge värre än att sova till 12, göra absolut inge vettigt, och sen gå och
lägga sig igen. USCH!


Nej, dags för lite mer té, sen bussen..

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men vaddå, det är ju inte som att man ser oss bra :P. Och vi alla tre är ju fula, och det var ju hundra år sedan!

2008-08-14 @ 13:05:03
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: Kasparelle

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:49:09
URL: http://kasparelle.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback