Tät gris

Min spargris är tät!

Blev helt plöstligt sjukt nyfiken på hur mycket småmynt det befann sig i grisens
mage. Körde en enkel operation och vips, så var pengarna utanför magen.

Helt sjukt jobbigt att räkna! Och hela 30 kr i gamla femtioöringar :P



Hela 1100 kr. Ett enkelt sätt att spara på. Kunde ju varit godis och extra kilon på magen
istället :)

Tryckt ner allt i grisen igen. Förutom femtioöringarna, och enkronorna (hela 250 stycken)
ska jag väl växla till 10or iallafall. För ner i grisen ska de.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh nu ska jag ta och räkna min spargris också :) tror dock inte där är så mkt i den än :)

2008-08-26 @ 10:44:55
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback