Årsresumé 2008

Årets händelse: Fylla 20 :D Trots allt väldigt skönt.

Årets resa: Ayia napa


Årets bästa: Att Malin jämt är med! Fina fina du!


Årets sötaste: Bella :)


Årets hjälte: Pappa, som alltid.

(Bilden är från -88, jag som hänger där :P)

Årets mysigaste: Egypten med familjen


Årets fest: "Tequila, lycka i ett glas" kvällen på napa.

Årets parfym: Envy me 2 (fortfarande)

Årets puckaste: Att jag valde att jobba ihjäl mig första halvan av året.

Årets sysselsättning: Jobb, jobb, jobb, Fest :P

Årets upplevelse: Hoppa fallskärm, måste göras om!


Årets nya: Jobbet på förskola, tatuering nummer 2


Årets nyårsplan: Mingelmys hos frun, vidare på middag hos Emma och Jonas.
Kvällen avslutas med party!

Årets nyårslöfte: Njuta! Inte jobba ihjäl mig, träna :)

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback