Handlingsplan v. 6

Skola/jobb -  Jobba måndag, onsdag, fredag, lördag

Kärlek/relationer - Ibland handlar det egentligen bara om att våga. Sällan man
har så mycket att förlora, iallafall inte i början.

Hälsa - Blir lite mindre träning den här veckan. Passen vill inte riktigt gå ihop med
mina jobbtimmar.

Vissa pass är morgon, vissa lunch, vissa kväll. Vissa är på en halvtimme, vissa
på en timme.

Måndag
Tisdag: Booty + core + step + aerobics = 2 h
Onsdag: Bodypump + kondition = 1,5 h
Torsdag: Bodypump + core + booty = 2 h
Fredag:
Lördag:
Söndag: Step + core + gymmet = 1,5 h


Övrigt - Titta utbildningar, titta lägenheter. Strukturera upp allt i huvudet. Anmäla
mig till högskoleprovet.

Ringa ett X antal samtal. Utgång på lördag.

Hinna iväg och inhandla lite nya böcker, bl.a. Jenny Leeb´s, Grevgatan 22 och
hennes nyaste roman Stella och Sebastian.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Bodypump är sjukt skönt ^^

2008-02-05 @ 16:09:29
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag ska också skriva högskoleprovet..man kan betsälla ett övningskompendie,det har jag gjort..så har man ngt att plugga på... :)

2008-02-05 @ 19:31:36
URL: http://www.karolinabolin.com
Postat av: Noaailin

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-21 @ 10:02:17
URL: http://noaailin.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback