Sol sökes?

Så var man tillbaka efter en skön promenad.

Tanken var väl egentligen att jag skulle ta mig iväg till gymmet. Men med
mensvärk som växlar mellan extrem smärta och kvälvningar, så känner jag
inte riktigt för att hoppa omkring och ta i. Så en promenad fick räcka.

Måste verkligen ringa läkaren om detta snart..

Hur som hellst, snart blir det jobbet. Skulle egentligen varit ledig idag,
men får hoppa in för Elin. Får helt enkelt koncentrera mig på att det blir
skönt när lönen dyker upp, om sisådär 20 dagar...

Nu är det frukost som gäller :)

Grattis till frun min som fått nytt jobb idag!! Så stolt över dig raring! :D

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Karin

aaah vi har sool sol sol i vår kära stad idag! det gör mig glad :)
haha förlåt, det var inte meningen att rimma.
hows it hangin'?

2008-02-07 @ 14:07:24
URL: http://khurre.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback