Äckelmänniskor det finns

Funderar på att göra mig en kopp té, dra på några sex and the city avsnitt
och bara andas för en stund.


Dagen börjar med att en omtänksam läsare tipsar mig om att någon,
återigen!, använder sig av mina bilder på pa. Blir så less på dessa sorliga
människor som inte kan använda sina egna bilder.

När det senare är dags att åka iväg till jobbet börjar en äcklig alkis tjaffsa
med mig. Han började be om ursäkt och ville sedan skaka hand (varför
vet jag inte
) men ville inte ta i hans snusk händer så han blev väl lite
upprörd och bad mig dra åt helvete.

Och nej, jag kan inte bara ge mig och vara tyst. Slutar med att jag säger
att han minsann kan dra åt helvete själv.

För att göra dagen ännu bättre så hade jag knappt sovit och hade världens
huvudvärk.


Världen skonade mig åtminstonne från jobbiga kunder idag :) Vilket var
skönt.

Imorgon börjar mitt nyttiga liv. Träning innan jobbet. Underbart pigg jag
kommer vara :D Har t.o.m. införskaffat mig en ny träningsbag. Detta är
liksom på allvar nu ;P


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Alle

hah höhö hohooh vem har sagt att det är samma ;);););)

2008-01-08 @ 22:59:55
Postat av: linda

uuuh. jag ska med börja mitt nyttiga liv imorgon, i form av att träna lite innan jobbet. typ ut å springa/promenera osv.. får väl se hur det håller i sig. får iaf önska dig lycka till :)

2008-01-08 @ 23:40:58
URL: http://persas.blogg.se
Postat av: Therese

Jag förstår inte heller varför alkisar alltid ska ta i hand. Råkade ut för det och kunde inte heller hålla truten när han bad mig dra åt helvete, tittade på honom och sa: Du kan ju visa vägen eftersom du redan bor där! Uppskattades inte men va f-n! :-)
Hoppas att idag blir bättre och lycka till med träningen!
Ha det bra!

2008-01-09 @ 06:55:37
URL: http://therese4.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback