Baaah

Det finns bloggar man helt enkelt inte ska klicka sig in på. Man vet det innan
och man får det bekräftat efter. Gaah! Nu blev jag bara arg och irriterad.


Dagen har annars varit ganska bra. Körde ett bodypumppass imorse. Var
skönt men plågsamt. Har en sån fruktansvärd träningsvärk. Lite kondition
blev det självklart också.

Efter det var det bara att stressa iväg till jobbet.

Ska till frisören imorgon, funderar på om jag ska ta och spendera lite pengar
efteråt. Som att fixa håret inte är en tillräcklig utgift...
Men känner för att stå i provrummen :) Haha, är nog ända människan i hela världen
som gillar att
stå i ett rum där man kan se varje centimeter av sig själv samtidigt.
I loove it!
Speciellt nu när jag snart har tillbaka mitt gamla, vältränade jag :)

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: sofia

har också världens träningsvärk, ska köra bodypump imorn så det lär ju inte bli bättre direkt ;)

2008-01-23 @ 22:17:09
URL: http://mayflower.webblogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback