Det är alltså såhär det är att vara ledig

Men bra att ingen vill parta med mig när jag är ledig en ända söndagen
på år. Och även år framöver. Primaballerina. Blir inge fest för mig
förens i sommar eller någe.

Yees, får bli mitt nyårslöfte. Inge alkohol från till juni. Spikat och klart.

(För alla er humorlösa människor ironi, ironi, ironi. )

Snart kommer lois och räddar mig från ett dampanfall. Yeees. Tänk
va stackarn kommer att få stå ut med ikväll :P

På återseende.

Förövrigt så har min lilla primadonna återhämtat sig relativt bra :) För
er som undrar..


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack att du klargjorde att det var ironi, annars hade jag blivit arg på dig :)

2008-01-05 @ 21:36:26
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Gardalise

Very Good! I love it.

2009-06-15 @ 11:18:47
URL: http://gardalise.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback