Grym tävling, kräver grymma bidrag ;)

image840
Kommer ni ihåg när man var yngre? Då man tyckte att man var så
fruktansvärt stor och inget i världen kunde krossa en? När man ägnade
timmar framför spegeln i badrummet, bara för att man hade tid?

Man gick upp sådär lagom många timmar innan skolan började, bara
för att få sminka sig, välja kläder, stå i duschen en timme, och gud
förbjude om man glömde att fixa håret.

Sedan tog man fram kameran, klickade av ett dussintal bilder, och
kände sig, återigen, sådär odödlig och bara allt för snygg.

Precis innan man tog sig ut genom ytterdörren hann man även med
en slängkyss till spegelbilden. Bara för att bygga på självförtroendet
lite extra.


Var tog denna "pyssla-om-sig-lite-extra-tid" egentligen vägen? När slutade
man ha tid för kameran och spegelbilder.
När slutade man att bre på självförtroendet lite extra var eviga morgon?

Av den anledningen Citty, ser jag det här som ett tillfälle att lyxa till
vardagen igen. Att mellan jobb, träning och fest, klämma in en stor dos av
vardagslyx!



image841

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Citty Olsson

Super snyggt skrivet måste jag säga, och fin bild! Jag räknar in dig ;)

2008-01-15 @ 19:02:24
URL: http://citty.blogg.se
Postat av: Alexandra

jag håller TOTALT MED!!!!!!
som jag skrev i min blogg förut.
jag har tappat suget. jag ORKAR inte fixa mig .
förut kunde man lixom gå upp 5 om så behövdes bara för att man skulle till skolan lixom.

hade jag gått i skolan nu så hade jag gått i pyamas och naaaaada smink på mig. inget smink i sikte asså.

2008-01-15 @ 22:39:01
URL: http://alexandra08.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback