KTH

Drog med mig frugan på KTHs öppet hus idag.

Kändes sådär rätt att gå runt där. Inte alls stort och skrämmande, trots
att hela campus är lika stort som gamla stan och att det är runt 18.000
personer som pluggar där.

Gillar tanken på att jag, troligtvis, kommer att spendera 5 år av mitt liv i
KTHs byggnader. (Gillar dock inte tanken på att folk faktiskt satt och
pluggade, i skolan, på en söndag!! Visserligen tenta-tider. Men på en
söndag?
!)

Så, vilket program är det som gjort att jag helt vänt på mina studieplaner?
Civilingenjörsprogrammet - samhällsbyggnad.

Det känns liksom rätt.

/Virraan.


Edit till inlägget under: Träningvärken blev inte så farlig. Den kändes t.o.m
bättre än dagen innan. Säger ju det, träningvärk ska tränas bort!


Kommentarer
Postat av: Anna

Absolut :) Hur har din helg varit?

2008-03-09 @ 18:49:45
URL: http://alinderoth.blogg.se
Postat av: Alexandra

jag känner en som går den linjen!
och sen en annan som jag kände förut som också går där. :P

2008-03-09 @ 19:01:46
URL: http://alexandra08.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback