Magsåg och lite smith

Haft en riktigt aktiv morgon. Hunnit med både det ena och det andra.
Känns skönt sådär innan jobbet :)

Har dock även konstaterat att mina magsår är tillbaka. Wohoo! Kännt
av det i någon vecka nu, men trott att jag bara ätit dålig osv.
Fick det första gången i 2an, och sedan gick det fram och tillbaka resten
av gymnasietiden.
Men sen vi tog studenten har jag inte märkt av det alls, men nu är den härliga
smärtan tilbaka.

Hur som helst...

Gårdagen spenderades med frun framför Mr & Mrs Smith. Är en av de få
som inte sett den förut. Men jag gillade den! Satt och hoppade i soffan för
att jag var så inne i filmen. Haha.
Slutet kan dock diskuteras..

image887

Nu ska jag sätta mig i bilen och ta mig till jobbet. Ja, bilen följer iallafall
med halvvägs ;P

Ikväll kommer tjejerna över för lite melodifestival ;P
/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Arnline

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-07-06 @ 08:08:25
URL: http://arnline.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback