Shopping, Sushi, Footloose = Lyckad dag

Lyckad dag :) Känns riktigt bra! Precis vad jag behövde.

Började med en shoppingtur, jeans (nudie), skor och en topp fick följa
med hem. Jeans behövdes verkligen då jag inte har ett ända par. Dock
inte satt på mig ett par jeans på månader..

Runt 5 tiden mötte jag upp mamma för lite middag på en Sushi Bar.
MUMS! En fika efteråt hanns även med.

Sedan vart det Footloose. Grym, grym, grym! En liten recension får ni
imorgon. För nu är det sängen som gäller.

Hoppas vädret håller i sig nu!

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: sofia

kul kul, ser fram emot recensionen :)

2008-03-28 @ 13:39:56
URL: http://mayflower.webblogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback