Smycken

Kom precis att tänka på hur lite smycken jag har.

Eller lite har jag inte. Har massvis, alldeles förmånga egentligen. Men inte
alls många nya. Har mina favoriter som alltid får följa med. Känns så tråkigt
att jämt använda samma.
Och resten, de har man ju redan tröttnat på..

Sen finns ju de smycken man aldrig vågar använda. De man fick i t.ex.
studentpresent, på födelsedagar, på julafton, osv. De smycken som man
skulle gråta över om de kom bort.

Kanske ska ta mig en runda in till storstaden snart..Fast börjar med en
totalrensning.
Hälften är ju bara att kasta i papperskorgen :P


Edit: Sådärja, slängt massor med skit, bokstavligt, haha. Att jag ens velat
lägga pengar på vissa saker gör mig förvånad.

Men mitt i allt skräp har jag hittat en hel del fina guldkorn också :) Halsband
som glömts bort.

Vill dock ha lite nytt också, speciellt örhängen.
/Virraan.

Kommentarer
Postat av: robin

skaffa fejsbok! :D

2008-11-28 @ 16:21:36
Postat av: Victoria

Hehe neeh, kommer nog aldrig hända :P



Vilken Robin anser det? :P

2008-11-28 @ 16:26:28
URL: http://virraan.blogg.se/
Postat av: robin

åh rebelisk av dig va? ;D



kom igen nu, fejsbok e najs :D



haha, jadu vilken robin kan det vara, förmodligen den robin du minst skulle gissa på xP

2008-12-02 @ 20:39:57
Postat av: Robin

åh rebelisk av dig va? ;D



kom igen nu, fejsbok e najs :D



haha, jadu vilken robin kan det vara, förmodligen den robin du minst skulle gissa på xP

2008-12-02 @ 20:41:18
Postat av: robin

åh rebelisk av dig va? ;D



kom igen nu, fejsbok e najs :D



haha, jadu vilken robin kan det vara, förmodligen den robin du minst skulle gissa på xP

2008-12-02 @ 20:42:28
Postat av: Victoria

Haha neeh, men förstår mig inte på facebook :P Inte min grej.



Är troligtvis inte den Robin jag främst skulle gissa på. haha.

2008-12-02 @ 22:08:51
URL: http://virraan.blogg.se/
Postat av: robin

åh fasen, ser att jag har råkat lägga in fler inlägg av samma haha, jekla internet asså :p



hehe ah, fast hur många robin känner du egentligen? xP



fast facebook, det e ju krångligt som fan i början men när man väl fattar det så e det helt okey faktiskt. Så du borde ge det ett försök :D



aja, ska inte tjata, sånt e ju bara jobbigt hehe

2008-12-04 @ 17:08:31

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback