Heej vinterkräksjukan. Välkommen.

Och så har man legat och kräkts hela natten. Hemskt trevligt att få se det man ätit
under dagen i repris. Lite mer mosat och lite mer slemmigt bara. Inte lika gott
heller ;P Men vad gör det. Usch vad äcklig jag är nu.

Började redan på förmiddagen igår då jag fick helt sjukt ont i magen. Men kändes
ungefär som när mina magsår spökar. Så tänkte inte så mycket mer på det.
Åkte t.o.m. och handlade med mamma efter jobbet, trots att jag trodde att jag skulle
kräkas när som hellst.

Sen gick det bara utför.

Men nu efter en natt och morgon med magkramper och drömmar om att jag skaffade
silikontuttar,  mår jag förvånandsvärt bra.

Om jag uppfattat det rätt är det troligtvis vinterkärksjukan jag åkt på. Håller tydligen i
sig mellan 1-3 dgn. (Ibland är det bra med google)

Så är det väl att jobba på förskola..Men jag älskar det ändå :)

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Micke

Du får helt enkelt krya på dig :)

Och sluta drömma om silikontuttar, dyrt och dåligt :p

2008-11-27 @ 17:33:51
Postat av: Victoria

Dyrt är det nog allt :P men inte så värst dåligt inte ;P

2008-11-28 @ 16:32:05
URL: http://virraan.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback