Grattis till mig :D

Och så kom dagen då man fyllde 20.

Firades igår med middag och sedan utgång. Ville varken göra det stort eller glamoröst,
då jag fruktat denna dag :P

Och enbart för att jag nojjat mig över att jag blivit så gammal så slipper vi legga
på krogen..Heeey, jag blir inte bara gammal, alla är övertygad över att jag är det
också ;P

Men kul hade vi. Både på middagen och på Fellows, där kvällen spenderades.




Dagen idag har firat med både familj och vänner. Och snart är det middag och tårta :)
Mums!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

GRATTIS I EFTERSKOTT :)

2008-10-08 @ 10:24:45
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Sabine

Grattis i efterskott du :)

2008-10-17 @ 16:13:51
URL: http://binemaja.blogg.se/
Postat av: Sara

Men de är ju jag på en bild USCH vad hemskt :oP

2008-10-23 @ 19:57:02

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback