Tatueringen

Tatueringen gick snabbt och smärtfritt ;P Haha, om det ändå vore så, vissa ställen
kunde jag njuta av, vissa ställen fick hela ansiktet att förvridas. Men jag är så nöjd,
så otroligt nöjd. Älskar den!

Dock blev den inte alls som vi planerat från början. Helt annorlunda om man jämför
med min första tanke. Men så mycket bättre, smakfull.

Mönstret skippade vi, och körde enbart på texten. Sen får vi se, känner jag för att
lägga till det, så gör jag det sen. Men nu älskar jag den som den är :) Den betyder,
och symboliserar så mycket mer än vad jag väljer att dela med mig av.

Den är slutet, början, styrkan, mig.



Blir så dålig kvalité på bilderna här i bloggen, sen gör den ju sig bättre om man ser
den i verkligheten. Men så är det ju med allt :) På sidan sitter den förövrigt.

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: Caroline

ååå så fin, jätte snygg! :)

2008-10-30 @ 20:14:12
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Jonna

oj de hade jag noh inte vågat ;)

2008-11-04 @ 17:56:36
URL: http://jth.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback