Sjukling

Kände egentligen redan igår, under mitt träningspass på 2 timmar, att jag inte
borde befinna mig på SATS.

Kände redan igår kväll att jag inte skulle vilja vakna upp idag.

Och tänk så rätt man kan ha. Superförkylning, som snart säkert visar sig vara något
annat läskigt. Jag kan inte bara bli vanligt förkyld.
Alltid bryter det ut till något vidrigt, såsom virus i huvudet eller stämbandsinflammation.

Ska väl påbörja min 10onde kopp té och krypa upp i soffan..

Åååh..vädret som är helt perfekt idag. Vill inte ligga inne! Blir kanske en liten
promenad senare..en kort. Kan ju inte skada?

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är för att du tänker att du aldrig kan bli vanligt förkyld ju! The secret baby ;). Eller något

2008-09-19 @ 15:49:56
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback