Upp och ner, bak och fram.

Ibland är allt typ upp och ner, och ibland är det precis så det ska vara.

Jag vill flytta hemifrån. Inte för att jag inte trivs. Mest för att jag älskar att inreda.
Känns ju onödigt att göra om här på rummet. Och sedan flytta om några månader.
Men kanske. Vi får se. Vore mys.

Går ju inte att förneka att det vore jäkligt skönt att bo själv också.

Imorgon blir det en lång dag. Men får avsluta dagen i danssalarna :) Finns inte
mycket som slår de timmarna.

Men nu ska jag sova. Borde jag gjort förlänge sen. Ungefär när jag sa Gonatt
till O. runt 9.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte att du flyttar hemifrån.



mamma

2008-09-09 @ 19:09:00
Postat av: Anonym

Hahahahahaha vilken söt kommentar ovan!!



Haha trodde inte att hon menade så, utan att hon menade på ett larvigt sätt liksom :P. Var du med?

2008-09-10 @ 19:46:33
Postat av: Victoria

hehe ääsch, ni är trams båda två ;P

2008-09-11 @ 00:15:35
URL: http://virraan.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback