Kan inte någon bestämma åt mig

Var ju och pratade med studievägledaren tidigare idag, vet inte riktigt om jag
blev så mycket klokare. Men fått reda ut trasslet i huvudet lite.
Fått lite mer info att stå på, och grunda tankarna i.

Och desto mer jag pratar med personer i min omgivning, som känner mig på
olika sett, desto mer förstår jag att jag chockade många med mitt val av KTH.

När jag nämner den andra utbildningen (känner inte riktigt för att skriva ut det
här än..
) får jag helt andra reaktioner.
Det är absolut inte folks tankar och åsikter jag grundar mina val i. Men jag
försöker bara hitta rätt, och det vore svårt utan folks hjälp just nu.

Men jag tror att efter idag, och efter att ha fått lite ordning på allt, har jag märkt
vilken utbildning jag försvarat mest. Lagt mest bra argument för. Vilken som
känns mer rätt i hjärtat.

Men det är svårt..man ska ju komma in på den också..


/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback