Med risk över att låta helt knäpp..

Jag är så sjukt blödig numera. Gråter ju till vilken film som hellst..
Räcker det med att säga att jag såg Holiday?


Med risk över att låta helt galen :P men..

Saknar min Bells, just nu känns det lite små jobbigt att somna ensam.
Ingen puss, inget mys, inget tassande över täcket..
Inte bli väckt utav att någon blir så irriterad av väckerklockan att hon
tillslut har ner den på golvet..(tar mig ungefär en halvtimmes ringande
innan jag ens vaknar, och då är det dunsen när i golvet som väcker
mig..)


Snuttan..



/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Totally

Mysig katt.

2009-12-22 @ 22:50:00
URL: http://totally.webblogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback