Vila i frid Tessan

Sådärja, nu är jag hemma igen. Valde att fly några dagar från stockholm, till familjen
som befann sig uppe i sälen. Ett helt underbart slut på en hemsk vecka.

Skittentor, och att behöva åka med en 9 och ett halvt år gammal kanin till sjukan,
i snökaos, i taxi efter att hon plöstligt blivit jättedålig, för att låta henne somna in,
är fan bland det värsta jag gjort.

Kanske inte är mycket för världen..men grät som ett barn. Mycket för att jag kände
mig så fruktansvärt ensam. Familj som inte är i stockholm och vänner som jobbar
eller är i skolan. Bläh..
Men även mycket för att hon faktiskt varit min sen över 9 år tillbaka..

Men efter några dagar i backen och massor med god mat och vin. Är jag som ny
igen. Ja, nästan iallafall.



/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback